Система с точки зрения оперативного персонала




Система с точки зрения оперативного персонала






Соколянская.


Як фахівець оперативного відділення, в своїй роботі я використовую наступні функції системи:

1. Електронний реєстр об’єктів нагляду – на екрані електронний реєстр. Видно кількість об’єктів нагляду що знаходяться на поточному контролі, із них – об’єктів громадського харчування, торгівлі, харчової промисловості.  На кожний об’єкт  існує карта поточного санепід нагляду за формою 307/О. Також  бачимо всю історію  - направлення, акти, постанови, розпорядження, тощо). Електронний реєстр на протязі року корегується – до нього вносяться нові об’єкти, вилучаються ліквідовані підприємства. На при кінці року друкується журнал за формою 300/О.

2. Наступна функція програми – автоматичне формування індивідуальних планів графіків фахівців з відмітками про виконання. На екрані Ви бачите мій індивідуальній план-графік на грудень поточного року.

3.  функція – автоматичне оформлення облікових форм документації. Це направлення, картки об’єктів нагляду, акти, протоколи, постанови, розпорядження та ін.   До направлення підшиваються всі документи щодо проведеної перевірки. В даному випадку це закусочна "Полуничка". На екрані рішення про відбір зразків – відкрийте будь ласка. Бачимо коли було здійснено вихід.  Протокол про санітарне порушення. Розпорядження головного лікаря.  В системі також існують бланки актів відбору проб, постанов, поданні про відсторонення від роботи. Всі запропоновані для використання форми відповідають вимогам Закону України «Про основні засади державного нагляду».

4. функція електронної реєстрації виходів на об’єкти – дуже зручна функція. Не виходячи з кабінету, зі свого робочого місця в ПК ставимо вихід в електронний журнал виходів. Відпадає необхідність пошуку та заповнення паперового журналу  виходів на об’єкти по СЕС. Система надає мені можливість працювати з багатьма іншими журналами по СЕС в електронному вигляді, які раніше велись на паперових носіях. Це журнал направлень, журнал постанов про застосування адміністративно-запобіжних заходів, журнал реєстрації поданнів про відсторонення від роботи.

5. функція - автоматичного підрахунку цифрових показників діяльності. Дозволяє швидко і оперативно проаналізувати показники діяльності кожного фахівця або підрозділів за потрібний період – місяць, квартал, рік

Я хочу впевнити, що згадана система дозволяє мені значно економити робочий час на складання документів, аналіз діяльності, підрахунок показників діяльності. І зараз я вже не уявляю свою роботу без  системи «Державний санепіднагляд».